WYCIĄG Z POLITYKI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Handwit spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Szczecinie adres siedziby: ul. Gen. Dąbrowskiego 28-31, 70-100 Szczecin, adres miejsca prowadzenia działalności: Mierzyn (72-006), ul. Welecka 22E, telefon 91 483-48-85; 91 48-34-886, adres e-mail: sekretariat@handwit.pl, adres strony internetowej: www.handwit.pl jest Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w związku z prowadzoną działalnością w branży deweloperskiej i wynajmu nieruchomości, obejmującej:
- Wznoszenie budynków wraz z nadzorem i prowadzeniem robót budowlanych;
- realizację projektów budowlanych,
- wynajem i zarządzenie nieruchomościami,
- kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie uzyskanej zgody osoby, której dane dotyczą, w przypadkach czynności zmierzających do zawarcia lub wykonania zawartych umów; wypełniania ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego oraz do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub strony trzeciej, w szczególności związanych z organizacją pracy i działalnością Administratora, w tym wykrywania nadużyć i zapobiegania im, ustalania oraz dochodzenia roszczeń wynikających z zawartych umów, weryfikacji wiarygodności płatniczej, obsługi reklamacji i zgłoszeń, prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług, współpracy z podwykonawcami.
Podawanie Administratorowi danych osobowych jest dobrowolne, a obowiązek podania danych następuje na podstawie obowiązującego przepisu prawa
W zakresie , w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie przepisu art. 6 ust.1 lit. b) oraz lit. c) oraz lit. f) RODO brak podania wszystkich wymaganych danych osobowych w zależności od okoliczności może spowodować odmowę realizacji celu lub niewłaściwą realizację celu, brak możliwości zawarcia umów lub stanowić przeszkodę, utrudnienie w zawarciu lub wykonaniu umów.
Dane osobowe nie są przekazywane poza obszar EOG.
Dane osobowe są przechowywane przez okres konieczny do realizacji celu, wynikający z zawartej umowy w związku z którą dane osobowe są przetwarzane, a po tym okresie do dnia upływu terminu przedawnienia roszczeń, przechowywania dokumentów księgowych, pracowniczych oraz archiwizacji.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do:
-
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
-
sprostowania (poprawiania) danych,
-
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
-
przenoszenia danych do innego Administratora
-
wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, www.gido.gov.pl -w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych.
-
cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem lub dalej przetwarzanych w oparciu o inną podstawę prawną.
Dane osobowe mogą zostać ujawnione innym odbiorcom jedynie z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności regulujących ochronę danych osób fizycznych. Główną kategorią odbiorców danych osób fizycznych są partnerzy wspierający działalność Administratora oraz inne podmioty ściśle współpracujące z Administratorem i z podwykonawcami, jak również innym podmiotom związanym z Administratorem.
Administrator w swoich obiektach komercyjnych stosuje monitoring ale tylko w budynkach oznakowanych. Monitoring jest stosowany w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom. Nagrania z monitoringu mogące stanowić dowód w postępowaniu są przechowywane do czasu prawomocnego zakończenia tego postępowania w pozostałych przypadkach Administrator przechowuje nagrania przez okres 1 miesiąca od nagrania.